Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Створення і використання спільних електронних закладок. Синхронізація даних. Канали новин.

 

Мета уроку: розвивати навички використання хмарних технологій для наповнення персонального навчального середовища; розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів.

Хід уроку

І. Організаційний етап. Актуалізація опорних знань

1. Що таке персональне середовище?

2. Як у персональному середовищі організовують хмарні технології?

3. Як організувати доступ до інформаційних матеріалів у персональному навчальному середовищі?

4. Які офісні веб-програми можна використовувати у хмарному сховищі Google Диск?

5. Яка структура сховища на Google Диску?

Тестування учнів.

ІІ. Вивчення нового матеріалу

У сучасному світі, щоб отримати якісну освіту, потрібно відвідувати різноманітні сайти та наповнювати персональне навчальне середовище корисною інформацією, актуальними новинами, результатами досліджень тощо. На уроці ви ознайомитесь із деякими веб-сервісами, які допоможуть вам у цьому.

Доступ до інформаційних матеріалів персонального навчального середовища можна організувати декількома способами:

1. Використати онлайновий сервіс електронних закладок для швидкого доступу до сайтів з будь-якого пристрою, які використовує користувач;
2. Розмістити документи, які збережені на локальному диску, у хмару;
3. Синхронізувати Google Диск із локальним диском комп'ютера.
    Сьогодні     існує     декілька    різноманітних     онлайнових    сервісів для створення електронних закладок, що є аналогами звичайних закладок, які створюють засобами браузера. 
       Серед Додатків Google також є сервіс, який дає змогу створювати закладки. Щоб перейти до нього, у списку сервісів обирають Більше / Інші продукти від GoogleУ групі Веб пошук обирають Закладки.



Для того, щоб збирати всі цікаві користувачу новини з різних сайтів   в   одному  місці,   можна   використати   сервіс   Google Новини (англ. Google News). 
Для відкриття сервісу потрібно зайти у ваш обліковий запис Google і вибрати в списку додатків Google Новини.
Для того щоб мати доступ до власних документів із будь-яких пристроїв, можна синхронізувати дані, які розміщені на різних пристроях. Для цього встановлюють додаток Google Диск на комп'ютері. За замовчуванням усі дані в розділі Мій диск будуть синхронізовані з Google Диском на комп'ютері.
Синхронізація даних — це процес, який забезпечує встановлення відповідності даних на всіх пристроях, незалежно від того, на якому з них відбувалися зміни.
Наприклад, файл, який змінено у хмарному офісному пакеті, матиме такий самий зміст, як його відповідник на локальному Google Диску.

ІІІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

Виконайте вправи. Скріншоти зроблених вправ здати в Google Classroom.

Вправа 1.

Вправа 2.

ІV. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал на блозі. 

(Інд.) Створіть новий Google Документ з назвою Синхронізація даних, у якому запишіть, які дії потрібно виконати, щоб налаштувати синхронізацію даних на Google Диску. Надайте спільний доступ до коментування вчителю. Створіть закладку на сайт, яким ви користувалися для виконання завдання, з назвою Синхронізація даних використовуючи сервіс Keep. Надайте доступ для вчителя до створеної закладки.


Немає коментарів:

Дописати коментар