Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.


Мета уроку: повторити правила поведінки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій; актуалізувати вивчені раніше поняття: інформація, повідомлення, дані, інформаційний процес; сформувати поняття: кодування даних, декодування даних, передавач, приймач, канал зв'язку.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Повторення правил поведінки в кабінеті інформатики

IІ. Вивчення нового матеріалу

Опрацюйте презентацію до теми, перейшовши за посиланням.



Висновки:

1)    Інформація → Повідомлення → Способи подання повідомень

2)    Кодування повідомень. (Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо.  Кодування повідомлень — це процес перетворення за певними правилами одного подання набору даних в інший. Під час кодування повідомлення відбувається зміна вигляду повідомлення без зміни його змісту. )

ІІI. Робота за комп’ютером

1. У каталозі Документи створити: теку 8-клас, а в ній теку з власним прізвищем.

2. У власній теці створити текстовий документ під назвою Декодування_прізвище,в який записати відповіді на закодовані повідомлення що з находяться у файлі Кодування


ІV. Домашнє завдання

Підручник§ 1 ст. 6-7

Додатково опрацюйте конспект для учнів


Немає коментарів:

Дописати коментар