ГРАФІЧНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ ДАНИХ МОВАМИ ПРОГРАМУВАННЯ

Мета: сформувати уявлення про властивості компонента Image, які дозволяють відображати малюнки із зовнішніх графічних файлів, можливості застосування піктографічної кнопки, можливість обирати кольори зображень за допомогою колірної палітри; вміння завантажувати зображення під час виконання програми, задавати властивості піктографічної кнопки, використовувати в проекті графічний компонент ColorGrid

ХІД ЗАНЯТТЯ
І. У підручнику опрацювати параграф 27. (ст.181-187) за планом:
1. Як у середовищі Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах? (ст.181-182)
Зверніть увагу:
- Вставлення контейнера на форму, до якого додають малюнок із файла Мал.27.1
- Властивості компоненту Smage Таблиця 27.1

2. Як у середовищі Lazarus на форму додають графічні фігури? (ст.183-184)
Зверніть увагу:
- Вставлення контейнера на форму, до якого додають фігури Мал.27.6
- Зміна форми фігури Мал.27.6
- Колір та заповнення фігури Таблиця 27.3 та Таблиця 27.4

3. Як у середовищі Lazarus малюють лінію, сектор та ламану? (ст.186-187)
Зверніть увагу:
- Стиль фігури Таблиця 27.6
- Вигляд фігури Таблиця 27.7 

4. Щоб дізнатися додатково, як у середовищі Lazarus малюють перегляньте відео


ІІ. Домашнє завдання:
Опрацюйте вивчений матеріал. Підготуйтеся до тестової перевірки знань.

Немає коментарів:

Дописати коментар